قوانین بازگشت وجه

قوانین بازگشت وجه به حساب کاربران و مراحل و شرایط آن

فروشگاه مجازی اندیشه برای زمانی که به دلیل اختلال در ارتباط اینترنتی یا هر دلیل موجه دیگری، در فرایند خرید عملیات لغو شود، وجه پرداختی را با توجه به قوانین بازگشت وجه زیر به حساب کاربران باز می‌گرداند. لذا از این حیث برای خریداران گرامی، جای نگرانی وجود ندارد. برای آگاهی از فرایند و قوانین بازگشت وجه در فروشگاه، به نکات زیر توجه کنید: 

  • برای درخواست بازگشت وجه لازم است ابتدا درخواست خود را به وسیله ثبت درخواست به واحد “فروش و مالی” ارایه کنید.
  • بازگشت وجه فقط به حساب بانکی که به نام مالک ناحیه کاربری باشد قابل انجام است. در صورتی که تمایل به بازگشت وجه به حساب بانکی به نام شخص دیگری دارید، لازم است علاوه بر ثبت درخواست، تصویر کارت ملی یا شناسنامه مالک ناحیه کاربری را نیز ضمیمه فرمایید. 
  • به طور کلی برای بازگشت وجه شما باید مدارک زیر را برای ما ارسال نمایید: 
  • 1) تصویر کارت ملی یا شناسنامه مالک ناحیه کاربری
  • 2) سند معتبر واریز وجه (پرینت حساب یا نامه گردش حساب با مهر و امضای بانک مربوطه)
  • 3) درخواست کتبی به شرح زیر:

این‌جانب …………….……  فرزند ……………..……… با شماره ملی …………………… درخواست بازگشت مبلغ ……………… ریال واریزی در تاریخ …………… از طریق …………… به شماره تراکنش …………… به کارت بانکی/حساب بانک ……..………… به شماره …………… به نام آقای ………………………………… را به دلیل ………………………………………………………………………………………. دارم./

امضاء:
تاریخ:

لازم به توضیح است درخواست فوق باید بصورت دستی (نه الکترونیکی) امضا شده و به همراه سایر مدارک از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از روش‌های ارتباطی ذکر شده، ارسال شود. 

 

نکات قابل توجه:

  • بازگشت وجه به شماره حساب بانک های  ملت، ملی، صادرات، پارسیان و سامان قابل انجام است.
  • بازگشت وجه به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب قابل انجام است.
  • بازگشت وجه به کارت‌هایی که به شبکه شتاب متصل نیستند یا حساب‌های بانکی غیر متمرکز قابل انجام نیست.
  • بازگشت وجه،‌ حداکثر تا یک هفته کاری پس از دریافت و تایید مدارک انجام می‌پذیرد.
 
 
 
به بالای صفحه بردن