faq

سوالات متداول

خیر. این مجموعه فعالیت ها به هیچ نهاد یا موسسه خاصی وابسته نیست. فعالیت‌های این آموزشگاه زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا طباطبایی از مدرسین و پژوهشگران حوزوی است که رزومه کامل ایشان از اینجا قابل مشاهده است.

فعلا خیر. اگر شما داوطلب پیاده‌سازی و تبدیل مباحث دوره‌ها به جزوه هستید، استقبال می‌کنیم و می‌توانید تمایل خود را از طریق صفحه ارتباط با ما، مطرح کنید. 

بله. شما می‌توانید از صفحه ارتباط با ما مستقیما با استاد مرتبط باشید و سوالات خود را از ایشان بپرسید.

برای این که بدانید چگونه این فعالیت را انجام دهید، از اینجا با استاد در تماس باشید.

خیر. تنها برخی از دوره‌ها آزمون پایانی دارند که در همان صفحه مربوط به دوره، قابل دسترسی هستند. شما می‌توانید با شرکت در آزمون پایانی دوره‌هایی که در آن شرکت کرده‌اید، سطح توانایی و اطلاعات خود را محک بزنید. شرکت در این آزمون‌ها رایگان است اما قبل از آزمون، حتما باید کلیه دروس ارائه شده در دوره مربوطه را به پایان برسانید.

برخی از نهادها، موسسات یا افرادی که می‌خواهند به صورت سازمانی برای آموزش ضمن خدمت از این دوره‌ها استفاده کنند و قصد ارائه مدرک دارند، می‌توانیم برای آنان آزمون اختصاصی طراحی کنیم.  

به زودی این قابلیت به دوره‌ها افزوده می‌شود.

شما پس از برگزاری دوره‌ها می‌توانید در موضوع همان دوره‌ای که شرکت کرده‌اید، با ما همکاری داشته باشید. لینک عضویت در جهاد مجازی.

همچنین می‌توانید با تکمیل سیر مطالعاتی‌ای که در سایت اینفورس قرار داده‌ایم، آموزش‌های خود را تکمیل کنید و به دانش بیشتری دست پیدا کنید.

برای مطلع شدن از دوره‌های آموزشگاه اندیشه اطلاعات مربوط به ایمیل و شماره تماس خود در حساب کاربریتان را به روز رسانی کنید. همچنین با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۹۱۹۰۶۶۶۲۱۱ در خبرنامه پیامکی ما عضو شوید تا دوره‌های جدید از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی بشود.

همچنین می‌توانید از طریق صفحه ارتباط با ما، در کانال اطلاع‌رسانی دوره، عضو شوید. 

بله. حتما و با افتخار دست همکاری شما را به گرمی می فشاریم. برای همکاری و عضویت در گروه جهادی ما از اینجا شروع کنید.

شما می توانید با لمس اینجا ، از طریق واتس آپ با ما مکالمه کنید یا برای ما صوت یا پیام بگذارید. راه های ارتباطی دیگر را نیز می توانید از اینجا امتحان کنید.

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید می‌توانید آن را در بخش نظرات،‌ زیر همین پست درج کنید تا پاسخ داده شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن